Publicacions
Consulta totes les publicacions de l’equip investigador del grup de recerca directament al Dipòsit Digital de Documents (DDD) de la UAB
Novetats
Índex
Consulta totes les publicacions de l’equip investigador del grup de recerca directament al Dipòsit Digital de Documents (DDD) de la UAB.
- Articles
- Llibres i capítols de llibre
- Informes de recerca
- Documents de treball (working papers)
- Tesis doctorals
- Contribucions a congressos
.
- Publicació de l’article “The role of engagement and academic behavioral skills on young students’ academic performance—A validation across four countries” (Siddiqa, F.; Gochyyevc, P.; Valls, O.) Studies in Educational Evaluation, 66 (2020) https://doi.org/10.1016/j.stueduc.2020.100880.
- Publicació de l’article “La heterogeneidad del abandono educativo en las transiciones postobligatorias. Itinerarios y subjetividad de la experiencia escolar” (Garcia, Maribel; Sánchez-Gelabert, A.) Papers, 105 (2), 335-357. (2020). https://doi.org/10.5565/rev/papers.2775.
- Publicació de l’article “Efectos secundarios y motivaciones de personas jóvenes para escoger Formación Profesional (Merino, Rafael; Martínez García, José Saturnino; Valls, Ona). Papers, 105 (2), 259-277. (2020). https://doi.org/10.5565/rev/papers.2776
- Publicació de l’article “Configuración y reconfiguración de las expectativas educativas después de la educación obligatoria: Un análisis longitudinal” (Elias, Marina; Daza, Lidia) International Journal of Sociology of Education, 8(3), 206-235. (2019) doi: 10.17583/rise.2019.4479
- Publicació del capítol de llibre “Estudios sobre trayectorias y transiciones de los estudiantes universitarios. una perspectiva sociológica”. (Troiano, H.; Sánchez-Gelabert, A.; Torrents, D.; Elias, M.; Daza, L.) a Pilar Figuera (Ed.) trayectorias, transiciones y resultados de los estudiantes en la universidad. Barcelona: Laertes. (2019)
- Publicació del capítol de llibre “Bad Schools or Bad Pupils? School Effects on Misbehaviour in Barcelona”, Merino, R.; Torrent, D.) a Demanet, J.; Van Houtte, M. (eds) Resisting Education: A Cross-National Study on Systems and School Effects. Springer. (2019)
- Publicació de l’article “El carácter contingente de las elecciones y la experiencia universitaria: riesgo y origen social”. (Rosado-Langa, D.; Torrents, D.; Troiano, H.) RASE Revista de Sociología de la Educación. 12 (2), 228-244. (2019) DOI: https://doi.org/10.7203/RASE.12.2.14308
- Publicació de l’article “¿Por qué faltan los jóvenes a la escuela? (Garcia, M., Razeto, A.) Perfiles Educativos, 41(165), 43-61 (2019). https://doi.org/10.22201/iisue.24486167e.2019.165.59015.
- Pubicació de l’aticle “Compensation for poor performance through social background in tertiary education choices”, (Troiano, H.; Torrents, D.; Daza, L.). Studies in Higher Education, (2019) DOI: 10.1080/03075079.2019.1666262.
- Publicació de l’article “La evolución del acceso a la universidad en Cataluña: ¿Cómo la explicamos? (Troiano, Helena; Torrents, Dani)” dins del volum 27, núm 1 (2018), de la revista FES Revista Española de Sociología (18/01/18).
- http://www.fes-sociologia.com/la-evolucion-del-acceso-a-la-universidad-en-cataluna-como-la-explica/journal-articles/348/
- Publicació de l’article “El peso del origen social y del centro escolar en la desigualdad de resultados al final de la escuela obligatoria. (Torrents Vilà, Dani; Merino, Rafael; García, Maribel; Valls, Ona)” dins del volum 103, núm 1 (2018), de la revista PAPERS Revista de Sociologia (10/01/18). http://papers.uab.cat/article/view/v103-n1-torrents-merino-garcia-valls
- Publicació de l’article “Trayectorias de permanencia y de abandono educativo de los jóvenes: Análisis de secuencias y efectos de la crisis económica”. (García, M.; Valls, O.) Revista Metamorfosis, 8, 129-143. 2018
- Publicació de l’article “La evolución del acceso a la universidad y de la elección de titulación universitaria entre la población joven en Catalunya” (Troiano, Helena; Torrents, Dani; Sánchez-Gelabert, Albert; Daza, Lídia)” dins del volum 35, núm 2 (2017), de la revista Cuadernos de Relaciones Laborales de la Universidad Complutense de Madrid (06/12/17) https://revistas.ucm.es/index.php/CRLA/article/view/56775
- Publicació de l’article “¿Cómo deciden les jóvenes la transición a la educación postobligatoria? Diferencias entre centros públicos y privados-concertados”.(Elias, M; Daza, L.) Revista de la Asociación de Sociología de la Educación, RASE, 10 (1): 5-22. (2017)
- Publicació de l’article “Estudi dels requisits indispensables pel bon funcionament del treball en grup a la universitat ” (Masjuan, Josep Maria; Elias, Marina)” dins del número 53 (2017), de la revista TE, (08/11/17)
- http://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/331986
- Publicació de l’article “Youth Work in Spain. Approaches and main issues” .Merino, Rafael (2017), en Schild, Hanjo (ed.),Youth Knowledge book # 20 “Thinking seriously about youth work. And how to prepare people to do it”. Estrasburg: Council of Europe Publishing (06/11/2017). http://pjp-eu.coe.int/en/web/youth-partnership/thinking-seriously-about-youth-work
- Publicació de l’article “Separació de l’alumnat per nivells a 4t d’ESO i la complexitat social dels centres. Límits i possibilitats del currículum comprensiu (Merino, Rafael; García, Maribel; Torrents, Dani; Valls, Ona)” dins del volum 19 de la revista Tempora: Revista de la Sociología de la Educación: segunda época de la Universitat de la Laguna (30/10/17). http://publica.webs.ull.es/publicaciones/volumen/revista-tempora-volumen-19-2016-2017/